Foto

Baia Mare la ora 23.30. Liniște aparentă, la Real era penurie de locuri de parcare, iar cozile erau de cel puțin o jumătate de oră. Că nu erau deschise casele.

 

Pe casa scării mele a apărut un brad. Împodobit și cu bomboane. Mă întreb cât va ține.

6 Responses to “Foto”


  1. 1 mister1ous Decembrie 23, 2008 la 11:07 am

    Da, cam asa era in oras… Am fost si eu la Real,- si am stat la coada pt cosuri =)) :-& nasol moment… am trecut peste cand am vazut ca la casa va trebui sa astept cel putin 30-45 min;
    Ca sa mai schimb „atmosfera” am dat o fuga si pana la Metro… acolo a fost ok… lume putina, agitatie cam deloc si muuuulte reduceri.

  2. 2 mister1ous Decembrie 23, 2008 la 11:09 am

    App de brad… draguta idee; iar cat va tine… depinde de vecinii de scara si de bloc😉

  3. 3 Adrian O. Decembrie 23, 2008 la 3:31 pm

    Poate ne-am văzut la Metro, că după Real, acolo m-am dus și eu🙂

  4. 4 mister1ous Decembrie 23, 2008 la 4:07 pm

    Se poate… Ai un mess?

  5. 5 Bebelusha Decembrie 30, 2008 la 10:39 am

    ce frumos e impodobit orasul

  6. 6 Adrian O. Decembrie 30, 2008 la 1:12 pm

    @bebelusha – E frumos împodobit, dar numai pe străzile principale (vreo trei bulevarde). În rest, nu prea.
    @mister1ous – nu, nu am mess. Folosesc telefonul🙂


Lasă un răspuns

