The day the Earth stood still

Keanu Reeves face un rol bun pentru el: nu spune prea multe cuvinte, nu arată nimic prin expresia feței decât confuzie. Rolul ideal. Filmul începe ca în Armaggeddon, cu pământul amenințat, iar americanii (că cine altcineva, totul se învârte în jurul lor) iau măsuri. Avem good alien-bad alien (iar cel rău este într-adevăr a giant bad mother fucker) și o groază de filozofii debitate parcă de doi pensionar triști în cârciumă: omul se schimbă în situații limită, pământul are nevoie de noi așa cum și noi avem nevoie de el și alte cugetări adânci.

Am văzut filmul înainte de a merge la dentist. A funcționat, creierul îmi era complet anesteziat. Am înțeles că este o variantă din 1951, care pare a fi mai bună.

2 Responses to “The day the Earth stood still”


  1. 1 thcgirl77 Decembrie 18, 2008 la 10:25 am

    a vazut si prietenul meu filmul, eu n`am avut chef de film si mi`a zis „ce naiba de rol are keanu? zice 2 vorbe tot filmul si in rest sta si se uita”. se pare ca filmul e crancen de prost, dar imi place ce titlu pompos i`au ales 🙂

  2. 2 Adrian O. Decembrie 18, 2008 la 10:43 am

    Da, filmul e prost, după părerea mea. Titlul e pompos și induce lumea în eroare 🙂


Lasă un răspuns

