Messenger

De ce să îmi doresc să am liste de messenger pline? Ca să am idioți pe care abia îi cunosc, cu id de genul bO$$u_$ef69, care să scrie cu i-a mai stai puțin. Nu nu, prefer să am câțiva, dar cu care mă înțeleg. În româna învățată pe vremea mea la școală, cu ortograme, liniuțe la locul lor și cuvinte inteligibile.

4 Responses to “Messenger”


  1. 1 bastylica Decembrie 17, 2008 la 10:28 am

    asta si-a luat un ignore si de la mine…undeva prin vara🙂

    offtopic: nu imi merge invitatia pe hdbit….😦

  2. 2 andrei sulugiuc Decembrie 17, 2008 la 11:15 am

    pfff asta nu e nimic. nimic nimic!! Crede-ma sunt chestii mult mai penibile, iar greselile gramaticale, sa fim rezonabili, sunt parca tot mai dese in randul tinerilor din ziua de azi. Adica, efectiv agramati unul cate unul…

  3. 3 Domnisoara in rosu Decembrie 17, 2008 la 1:46 pm

    unele greseli de ortografie sunt intentionate.u know…pari mai „cool”:)) si daca nu te poti remarca prin ceva inteligent atunci…iti ramane doar un singur lucru de facut…

  4. 4 Adrian O. Decembrie 17, 2008 la 7:50 pm

    Andrei, am văzut și altele, mai rele, doar că ăsta e de sezon.
    Domnișoara în roșu, nu m-am gândit la asta niciodată🙂


Lasă un răspuns

