Orange

Trec în fiecare dimineaţă când vin la muncă pe lângă Orange Shop. Şi, invariabil, e plin de la ora deschiderii aproape până la ora închiderii. Aşa, cam de prin 5 decembrie încoace.
M-am oprit într-o dimineaţă să văd la ce stau oamenii, şi am văzut că nu stau la plata facturii, ci la cumpărare de telefoane ori încheiere de abonamente.
Având în vedere că deja există mai multe telefoane decât locuitori, oare se vor lăuda din nou companiile telefonice cu număr record de mesaje şi apeluri de sărbători, cu încasări record şi cu vânzări record de telefoane? Cred că da. Şi e şi normal, că doar pe timp de criză omul îşi mai face un abonament, mai ia un telefon…

4 Responses to “Orange”


  1. 1 thcgirl77 Decembrie 9, 2008 la 11:34 am

    nu`i asa mare lucru sa ai N telefoane mobile. multi au in plus, gratuit in abonamentul de cablu si Digi mobilul. eu am orange`ul si digi`ul.
    am o colega la servici care are 7 telefoane, tot studiaza pe oferte si le cumpara, unele ori sunt pe abonament ori pe cartele. daca mai sunt alti mii de asa colectionari atunci cifra asta e foarte realista.

  2. 2 fanitza Decembrie 9, 2008 la 7:03 pm

    eu am unul… şi bun.

    deşi se descarcă cam repede bateria! 😀

  3. 3 vorbaretu' Decembrie 10, 2008 la 5:06 pm

    eu sunt din categoria 7 telefoane, dar imi propun sa renunt la toate in favoarea unui pachet no pay zapp; merge binishor in zonele din tara in care am nevoie si la fiecare sunatura din alta retea primesc bani… ei? 🙂

  4. 4 Diana Decembrie 11, 2008 la 8:13 pm

    Pai nu e cine are cel mai tare telefon? E cine are mai multe?


Lasă un răspuns

