Să scriem corect

Se pare că în ultima vreme este inflaţie de “i”, aşa se explică faptul că din ce în ce mai multe cuvinte apar scrise cu mai mulţi “i” decât ar trebui (sau ar trebuii, ca să fiu în ton cu moda).

Pe lângă ar trebui, deseori apare şi noştri scris cu doi “i”. Şi nu este scuzabil dacă apare pe un site de ştiri, pentru că, probabil, nu este un typo, ci neştiinţă.

4 Responses to “Să scriem corect”


  1. 1 Andrei Decembrie 3, 2008 la 8:57 pm

    Eu recunosc ca sunt neştiutor. Pur şi simplu pentru că mi-a intrat atât de tare în reflex, am ajuns să am dubii în privinţa scrierii anumitor cuvinte. Spre exemplu azi la şcoală stăteam ca boul să mă hotărăsc dacă se scrie „din potrivă” sau „dimpotrivă”. Evident că nu mi-a picat fisa şi că a trebuit să întreb

  2. 2 fanitza Decembrie 4, 2008 la 9:12 am

    şi eu sunt neştiutor! 🙂

  3. 3 verdedeparis Decembrie 4, 2008 la 10:35 am

    ma lupt cu indiferenta oamenilor cand vine vorba de gramatica de f mult timp 😛 desi gresesc si eu uneori, ma enervez cand vad ca oamenii nu isi cunosc limba, e rusinos 🙂

  4. 4 Adrian O. Decembrie 4, 2008 la 1:16 pm

    Că unii nu ştiu şi o recunosc, e OK. Adică, eşti conştient că nu ştii, probabil că vei întreba ori de câte ori eşti în dubiu.
    Nasol e să nu ştii, dar să nici nu întrebi. Asta denotă prostie.


Lasă un răspuns

