Steaua

Am fost de mic suporter stelist, sunt destul de mare ca să am chiar oareşce amintiri de la finala de la Sevilla (cam vagi, dar sunt), dar meciul de ieri am putut să îl văd doar pe jumătate. La a doua repriză nu am mai rezistat. Mă gândeam la declaraţiile optimiste ale Războinicului Luminii şi la ştirile sportive sforăitoare, care prezentau Steaua ca pe echipa marilor transferuri. Degeaba schimbă Becali antrenorii şi dă acatiste, dacă aduce singurii sud-americani din lume care nu ştiu dribla. Şi care dacă ştiu dribla, nu pot fugi mai mult de 40 de metri, că se cer jos sau caută faultul (Dayro Moreno, aseară).

Azi dimineaţă, la ştirile sportive, Rapid – echipa cu investiţii de 6 milioane de dolari. Investiţii poate în salarii, că valoarea jucătorilor este 0. Cred că până nu vor înţelege patronii (Becali, Taher, Copos, Neculaie) că echipele nu sunt cuiburi de şmecherii, nu vom avea reprezentare ca lumea în Champions League. Jucătorii cumpăraţi de pe internet, pe un sac de cartofi sau pe banii câştigaţi aseară la pocher de către patron au slabe şanse să confirme.

0 Responses to “Steaua”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

