Casă nouă

M-am mutat în casă nouă. Sper să îmi fie mai bine aici, să scriu mai mult şi mai bine. Cei care mă au în blogroll, vă rog să vă updataţi adresa. Cei care vor să mă adauge în blogroll (if any), vă rog să folosiţia dresa nouă.

7 Responses to “Casă nouă”


  1. 1 DeBlog Noiembrie 25, 2008 la 4:16 pm

    E frumos sa lucrezi sub wordpress, doar ca wordpress.com e cam limitat…

  2. 2 Adrian O. Noiembrie 25, 2008 la 6:24 pm

    Da, dar pentru inceput e bun. Ca orice inceput, mai intai lucruri simple, apoi mai complicate 🙂

  3. 3 fanitza Noiembrie 25, 2008 la 6:56 pm

    bun venit câtre wordpress! da mulţi mai părăsiţi tereneul blogspotului! e adevărat că se petrec lucruri ciudate pe acolo?

  4. 5 Adrian O. Noiembrie 26, 2008 la 7:26 am

    Nu se întâmplă lucruri ciudate (poate nu am văzut eu), era doar faptul că unele chestii nu se potriveau chiar cum vroiam eu. Şi vroiam să se potrivească

  5. 6 bastylica Noiembrie 26, 2008 la 7:39 am

    bine ai venit pe o platforma serioasa. blogroll modificat.

  6. 7 Adrian O. Noiembrie 26, 2008 la 9:02 am

    Mulţumesc, Sebi, mulţumesc. 🙂


Lasă un răspuns

