Toamna în culori

Culorile toamnei în Maramureș

Toamna (12)

Toamna (3)

Toamna (5)

4 Responses to “Toamna în culori”


  1. 1 bastylica Octombrie 26, 2008 la 9:52 am

    foarte frumos…am tot vazut poze din coltul asta al romaniei dar trebuie sa recunosc ca nu am fost niciodata acolo. Cei drept, din ce povesti am auzit despre drumul ce duce de la Oradea pana in coltul tarii….nici nu m-as incumeta.

    Frumoase culori.

  2. 2 Un om...normal Octombrie 26, 2008 la 10:57 am

    Nu e chiar așa de rău…
    Ești binevenit oricând, să îmi spui doar cu puțină vreme înainte. Poți veni cu mașina, e chiar OK până la Satu Mare, iar de la Satu Mare la Baia Mare, drumul a mai fost reperat în vara asta. Deci e relativ OK.
    Poți veni și prin Cluj, dar e mai lung.

  3. 3 dee_dee Octombrie 26, 2008 la 4:05 pm

    Toamna are niste culori superbe!

  4. 4 Adrian O. Octombrie 27, 2008 la 7:04 am

    Da, e frumos. Am avut noroc de vreme bună de plimbare🙂


Lasă un răspuns

