Supernova cu tuning

Avea în faţă nişte faruri cu bandă scotch neagră şi nişte becuri halogen, dar nu m-am putut băga în tufă pentru poză. Aşa că, doar eleronul spate şi roţile.

SuperNova

SuperNova (1)

2 Responses to “Supernova cu tuning”


  1. 1 dee_dee Octombrie 13, 2008 la 8:42 am

    hmmm, fiecare tunningheaza ce are acuma na! ;)sunt si trabanturi tunate!

  2. 2 Bebelusha Octombrie 15, 2008 la 10:42 am

    Si eu am Supernova…poate fac din ea un BMW, ca seamana putin :))
    Am vazut mai multe Dacii din alea „zambetul lui Iliescu” sau cum se cheama” care vor sa imite cu totul alta marca de masina. Total nereusite.


Lasă un răspuns

