Din concediu

M-am întors în sfârșit din concediu, după două săptămâni în Franța, una în Tunisia și câteva zile prin țară, sunt acasă, pregătit să încep lucrul cu forțe noi. Și proaspete.
Mi-a plăcut concediul, Tunisia e o țară frumoasă, deși săracă, dar turismul la ei e dezvoltat. Frumos, nu prea curat, dar acceptabil, hotelul bun, iar regimul de all inclusive este recomandabil.
Câteva poze din Tunisia:

DSCF2480     DSCF2049   DSCF2577
DSCF2553     DSCF2495   DSCF2547
DSCF2344       DSCF2659      DSCF2347

6 Responses to “Din concediu”


  1. 1 DeBlog Septembrie 20, 2008 la 10:06 am

    Asa e cand te respecti… altii incep scoala, serviciul etc., iar tu vii din concediu.
    Spor la treaba in continuare

  2. 2 dee_dee Septembrie 20, 2008 la 12:24 pm

    Incepe sa imi para rau ca am ales Croatia in locul Tunisiei… dar mai este o vara si la anul 😉

  3. 3 mister1ous Septembrie 20, 2008 la 2:46 pm

    Cum se numeste hotelul?

  4. 4 mister1ous Septembrie 20, 2008 la 2:47 pm

    Cum se numeste hotelul?

  5. 5 fanitza Septembrie 20, 2008 la 7:21 pm

    frumoase zone! bine ai revenit printre noi!

  6. 6 Un om...normal Septembrie 21, 2008 la 9:43 am

    @DeBlog – și eu încep lucrul imediat. Acum profit de ultimul week-end liber 🙂
    @dee_dee – Croatia este foarte faina, am un coleg care s-a dus acolo, probabil ca o sa merg la anul.
    @Misterious – Hotelul se numeste Riadh Palms și este în stațiunea Sousse.
    @fanitza – multumesc!


Lasă un răspuns

