The X files: I want to believe

rx_id=388153;rx_theme=”embed”;rx_width=”400px”;rx_height=”190px”;rx_background=”ffffff”;rx_fontfamily=”Arial,Verdana,Tahoma,sans-serif”;rx_fontsize=”13px”;rx_description_length=”200″;rx_display();

După cum zice și titlul, doream să cred, la început, că filmul va avea legătură cu dosarele X (serialul) și prin altceva decât cele două personaje principale. A avut, deși o cazul cercetat era mai puțin X files decât unele episoade ale serialului. Nici sfârșitul nu ne mai lasă în ceață, ca în cazul serialului, dar, una peste alata, cred că filmul e bun și e o continuare logică a seriei (mai ales că Mulder și Scully sunt împreună). Merită văzut, măcar ca un remember al timpurilor de glorie ale X Files.

5 Responses to “The X files: I want to believe”


  1. 1 Anca Mk August 12, 2008 la 10:31 am

    Mi-a placut X Files foarte mult…desi cei doi nu prea se „dedau”…la fapte de-amor…Si ziceam: „PUP-O…BA!!!”:))))

  2. 2 micu`TZU August 12, 2008 la 7:48 pm

    l-am „achizitionat” odata cu mummy
    urmeaza vizionarea

  3. 3 thcgirl77 August 13, 2008 la 5:09 am

    x files a fost serialul copilariri mele pot zice. ma uitam impreuna cu parintii si apoi comentam, am in biblioteca si colectia de carti (preferata mea e cea care are actiunea in templul aztec), precum Anca zice spream si eu intr`o idila intre mulder si scully 🙂
    episoade care m`au ingrozit au fost cele cu calusarii si cel cu mutantul care iesea la 25 de ani sa manance ficati si putea sa`si lungeasca trupul. dupa episodul ala am inceput sa mananc ficat, de pui, de porc, de ce era.

  4. 4 Un om...normal August 13, 2008 la 5:30 pm

    Nu știam că există cărți! Sunt în românește ori în engleză?

  5. 5 Bebelusha August 26, 2008 la 11:19 am

    Am filmul, ma gandeam daca merita vazut. Multumesc de recomandare.


Lasă un răspuns

