The Mummy: Tomb of Dragon Emperor

rx_id=375346;rx_theme=”embed”;rx_width=”400px”;rx_height=”190px”;rx_background=”ffffff”;rx_fontfamily=”Arial,Verdana,Tahoma,sans-serif”;rx_fontsize=”13px”;rx_description_length=”200″;rx_display();

Am văzut ieri filmul și pot spune că a fost ceea ce m-am așteptat să fie. Un film deconectant, bun, cu câteva replici haioase, unele situații în care scapi popcornul din mână și cam atât. Pe alocuri pare un low-version al lui Indiana Jones, dar având în vedere că sunt ambele niște fantasy/adventure movies, te aștepți să semene puțin. Mai ales că au aceeași temă centrală.
Bun de văzut, deconectant, dar nu aș da transmisiunile de la Beijing pentru el.

6 Responses to “The Mummy: Tomb of Dragon Emperor”


  1. 1 VORBARETU' August 9, 2008 la 3:10 pm

    ai ma, macar pt Brendan…e un film bunutz 🙂

  2. 2 Anca Mk August 9, 2008 la 5:27 pm

    O idee buna…10X !

  3. 3 Un om...normal August 10, 2008 la 9:45 am

    @Vorbaretu’ – nu am zis că filmul nu ar fi bun. Doar că m-aș uita mai degrabă la transmisiunile de la Beijing 🙂
    Anca, sper să îți placă.

  4. 4 micu`TZU August 10, 2008 la 3:51 pm

    bine că mi-ai amintit de el
    e pe torrente la calitate?
    😀

  5. 5 Un om...normal August 10, 2008 la 5:25 pm

    Nu e calitate de dvdrip, dar gasesti calitate decenta de vazut. Il recomand de duminica seara. Nu sunt sigur ca baietelul tau va intelege tot, dar o sa ii placa si lui

  6. 6 BilZone August 17, 2008 la 4:13 pm

    L-am vazut si eu recent. De placut mi-a placut dar consider ca versiunile anterioare au fost mai bune.


Lasă un răspuns

