Inundaţii în Maramureş

Deşi nu sunt foarte reuşite pozele văd au o imagine asupra a ceea ce s-a întâmplat în Vişeu. Când au tăiat pădurile, şi-au făcut gatere şi s-au căcat pe sfaturile ecologiştilor…

Viseu (6) Viseu (4) Viseu
Viseu (3) Viseu (2) Viseu (1)

5 Responses to “Inundaţii în Maramureş”


  1. 1 Draqos Iulie 28, 2008 la 3:52 pm

    ce sa facem.. trebuie sa trecem peste, asta-i viata 🙂

  2. 2 Andrei Iulie 28, 2008 la 5:46 pm

    Sunt poze facute de tine?

  3. 3 Un om...normal Iulie 28, 2008 la 7:02 pm

    Andrei, cu aparatul altcuiva. E nasoală situația, și odată ce treci de senzaționalul căutat de televiziuni, e dramatic.

  4. 4 Andrei Iulie 29, 2008 la 8:20 am

    E nasoala, dar mai grav e comportamentul oamenilor care am auzit ca se ascundeau prin poduri ca sa nu îi evacueze jandarmii. Ca sa rămână cu „agoniseala de o viaţă”

    Aia mi se pare într-adevăr grav

  5. 5 făniţă Iulie 29, 2008 la 3:47 pm

    mi-a povestit cineva cum ca drumul de 2 ore cu masina il faceai in 7 ore. nu citesc ziarele, dar am auzit ca a fost situatia dramatica. si mai ales in moldova! 😦


Lasă un răspuns

