Witless Protection

rx_id=379479;rx_theme=”embed”;rx_width=”400px”;rx_height=”150px”;rx_background=”ffffff”;rx_fontfamily=”Arial,Verdana,Tahoma,sans-serif”;rx_fontsize=”13px”;rx_description_length=”200″;rx_display();

Un film ușor, o comedie amuzantă aproape la fiecare fază. Accentul de hillbilly al lui Larry ”the Cable Guy” aduce un plus de amuzament filmului. Merită văzut în week-end.

5 Responses to “Witless Protection”


  1. 1 Anonymous Iulie 26, 2008 la 9:21 am

    abia acum stii de el?
    e deja de mult timp pe torrente

  2. 2 Un om...normal Iulie 26, 2008 la 10:05 am

    Știam de el de mai demult, nu am avut însă timp să îl văd până acum. Mă entuziasmez la lucruri simple…poate mai este cineva care nu l-a văzut…🙂

  3. 3 făniţă Iulie 26, 2008 la 5:27 pm

    incearca „you don’t mess with the zohan” daca zici ca esti fan al genului. a aparut verainta r5 si se vede si se aude bine. m-am tavalit pe jos la cateva faze!🙂

  4. 4 Anonymous Iulie 26, 2008 la 6:56 pm

    iti recomand filmul EDEN LOG
    iti poti lua de pe MININOVA
    e si subtitrare pe puiu zone

  5. 5 Un om...normal Iulie 27, 2008 la 7:21 am

    @făniță & anonim – mulțumesc de sugestii.🙂


Lasă un răspuns

