Parcare

Asta am găsit azi sub ştergător. Iniţial am crezut că e o amendă.

 

9 Responses to “Parcare”


  1. 1 thcgirl77 Iulie 18, 2008 la 10:22 am

    e clar, ala e locul lui, mostenit din generatie in generatie.

  2. 2 Dan Terteci Iulie 18, 2008 la 10:57 am

    Nasol moment, eu intran in tahicardie! :))

  3. 3 bastylica Iulie 18, 2008 la 11:36 am

    marea majoritate a soferilor ce locuiesc la bloc stiu cum e sa te certi cu toti vecinii pentru locul de parcare. Si eu am avut conflicte cu unii „proprietari” de spatii publice 🙂

  4. 4 Un om...normal Iulie 18, 2008 la 11:43 am

    Da, bastylica, i-am pregătit un comentariu în care îl întreb dacă plăteşte pentru locul ăla 🙂
    @Maddy – moştenire clădită probabil pe bileţele din astea.

  5. 5 DeBlog Iulie 18, 2008 la 5:21 pm

    Ce draguuuttt… de obicei in cazuri d-astea se lipesc bilete de usa de la intrare cu „Cauta-ti alta nevasta”

  6. 6 Diana Iulie 19, 2008 la 2:57 pm

    Ei, e scris pe o hartie de impachetat… eu am lasat un bilet pe o coala A4 si i-am dat forma unei notificari catre o institutie publica :)) „In atentia Bh….Stimate d-le…te rog sa ai bunul simt de a nu-mi mai bloca garajul… cu deosebit respect, va multumesc anticipat…” – ceva de genul asta i-am scris….

  7. 7 făniţă Iulie 20, 2008 la 2:41 am

    ma mir ca nu bagat in incheiere clasicul „pericol de pene”! :))

  8. 8 Un om...normal Iulie 20, 2008 la 5:08 am

    Era prima dată, poate că a doua oară o să bage și chestia cu ”pericol de pană”.
    Diana, ești stilată 🙂


Lasă un răspuns

