Raindrops

După ploaie, vine soare. Sau în timpul ploii…

Raindrops

5 Responses to “Raindrops”


  1. 1 !nv3rt Iunie 19, 2008 la 8:25 pm

    lolz soare cu dinti sau asa ceva din cate imi amintesc de la bunica-mea

  2. 2 Un om...normal Iunie 20, 2008 la 7:18 am

    Chiar soare cu dinti nu era, ca era destul de cald. Poate soare cu dintisori…de lapte🙂

  3. 3 Diana Iunie 20, 2008 la 8:26 am

    Raze plapande care mangaie stropii de ploaie…

  4. 4 !nv3rt Iunie 20, 2008 la 12:08 pm

    OmG diana daca nu te stiam ziceam ca esti eMo kiD

  5. 5 Diana Iunie 20, 2008 la 1:18 pm

    Ciudat !nv3rt, orice a ajuns sa fie catalogat drept EMO??? Ce naiba este emo aici? Poate imi spui si mie!


Lasă un răspuns

