Motoare

Spuneam ca am petrecut cateva zile la Budapesta. La un centru comercial era o oferta care suna cam asa: Cumpara produse in valoare de mai mult de 15000 forinti, vino cu bonul/bonurile la puncrul de concurs, completeaza talonul si plecia casa cu un Harley nou-nout! Am cumparat, dar daca iau Harley-ul am o singura problema: nu am permis si nu il stiu conduce (de fapt doua probleme). 🙂
Ca sa incurajeze oamenii sa cumpere, o expozitie de motoare a fost amenajata in centrul comercial. Iata poze (facute cu telefonul mobil):

Budapesta Harley (15) Budapesta Harley (8) Budapesta Harley (6)
Budapesta Harley (3) Budapesta Harley (4) Budapesta Harley (11)

Cateva poze in plus, aici.

2 Responses to “Motoare”


  1. 1 DeBlog Mai 25, 2008 la 3:49 pm

    Sinucidere curată

  2. 2 făniţă Mai 25, 2008 la 3:56 pm

    bine spune deblog. 😛

    dacă aş avea a, aş veni să ţi-l aduc eu. dar nu am decât b! 😀


Lasă un răspuns

