Budapesta

La Budapesta pentru 3 zile. Oras frumos, curat si plin de turisti. Cladiri vechi, restaurate, si cladiri noi, integrate perfect in arhitectura orasului. Lume pestrita, dar politicoasa si vesela. Nu am remarcat nici la localnici acea incrancenare si graba specifice oamenilor din orasele mari. Sunt parca mai relaxati si mai amabili.

5 Responses to “Budapesta”


  1. 1 miki Mai 15, 2008 la 6:17 pm

    pai ramai acolo! unguroaicele cum sunt?😀

  2. 2 micu`TZU Mai 16, 2008 la 3:48 pm

    cum sa fie
    păzite!🙂

  3. 3 thcgirl77 Mai 17, 2008 la 9:44 am

    distractie placuta, ai ce vedea pe acolo, e un oras frumos.

  4. 4 Diana Mai 19, 2008 la 5:59 am

    In Budapesta e super, mai ales noaptea…lumini multe…

  5. 5 mister1ous Mai 26, 2008 la 1:46 pm

    Frumos oras… noroc ca nu e departe si mai evadez si eu cand am timp🙂


Lasă un răspuns

