Un mic facelift

Acum ca am mai mult timp, am mai adaugat bloguri noi in lista de lecturi. Le citeam de mai mult timp, dar acum le-am adaugat doar. Sper sa va placa noua mea fata 🙂

5 Responses to “Un mic facelift”


  1. 1 Scoop Mai 9, 2008 la 11:28 am

    de ce ai mai mult timp? nu de alta, dar daca iti prisoseste, vreau si eu.

  2. 2 Diana Mai 9, 2008 la 12:20 pm

    Nu toti avem acelasi timp? respectiv cele 24 ore ale zilei? 🙂 hai ca am glumit;)

  3. 3 Un om...normal Mai 9, 2008 la 12:59 pm

    @scoop: ti-as da din al meu, dar e doar o situatie temporara. Asa ca il pun la conservat pe acela care imi prisoseste 🙂
    @diana: da, ziua nu s-a dilatat pentru mine, dar e mai libera. Pentru moment.

  4. 4 miki Mai 9, 2008 la 10:18 pm

    dadada, sa iti fie de bine, foarte simpatica noua fata! si ma inscriu si eu in lista de primitori de timp de la donatori generosi. fie si in situatii temporare!

  5. 5 Un om...normal Mai 10, 2008 la 8:46 am

    Multumesc, Miki 🙂


Lasă un răspuns

