Figuri de ceara

Dupa o saptamana destul de incarcata (delegatie+lucru la birou), mi-am permis azi o zi libera in care am dormit pana cand am vrut si apoi mi-am facut program de voie (adica am voie sa imi rezolv cateva probleme personale).
De asemenea, am fost la o expozitie de figuri de ceara, deschisa in Baia Mare cu exponate ale Muzeului Figurilor de Ceara din Sankt Petersburg. Nu sunt foarte multe exponate, dar e OK, mai ales ca inca nu am ajuns la Sankt Petersburg 🙂
Am facut cateva poze, pe care va invit sa le vedeti:

Darth Vader Tarul Nicolae al II-lea Master Yoda Puss in boots
Osama ben Laden Nikita Hrusciov Bill Gates Alien
Vladimir Putin Ave Caesar Chewie Fidel Castro
Harry Potter Grup Osama Cina cea de taina

3 Responses to “Figuri de ceara”


  1. 1 mister1ous Aprilie 8, 2008 la 12:06 pm

    Unde e expozitia?

  2. 2 Un om...normal Aprilie 8, 2008 la 12:27 pm

    Muzeul de Etnografie (langa Parcul Municipal), Baia Mare. Intrarea e 3 lei, iar fotografiatul e ceva in plus.

  3. 3 M. Aprilie 9, 2008 la 6:25 pm

    heeei, ce interesant!!! o sa ii intreb pe ai nostri daca au facut stire acolo. ma surprinde mereu cand chestiile astea inovatoare nu se intampla in bucuresti. egoism de capitala, stiu :))


Lasă un răspuns

