Ninsoare 2

Credeam ca ninsoarea de care am vorbit ieri seara nu va tine mult. Totusi, a tinut ceva (pe la 4 dimineata inca ningea destul de bine), asa ca atunci cand m-am trezit asta am vazut de la fereastra:

Ninsoare (6) Ninsoare (5) Ninsoare (4) Ninsoare (3)

Cu toate acestea, ieri au inceput lucrarile de inlocuire a bordurilor in Baia Mare. Adica ieri s-a pus panoul, iar astazi au inceput sa scoata bordurile:

Ninsoare (8) Ninsoare (9) Ninsoare

5 Responses to “Ninsoare 2”


  1. 1 VORBARETU' Martie 26, 2008 la 10:52 am

    absolut incredibil…ti-am lasat un comentariu si sub poza cea mai frumoasa…il gasesti tu :))

  2. 2 bluefairy Martie 26, 2008 la 5:34 pm

    si la noi a nins destul de frumos in nordul tarii

  3. 3 M. Martie 27, 2008 la 8:58 am

    aoleo, deci in romania era ninsoarea aia de am vazut-o in treacat la televizor?!?! genial! si tu cum sa te gasesti exact acolo? adica ai vazut cu ochii tai ceea ce eu nu aveam de gand sa cred ca se intampla la noi!

  4. 4 Sorenson Martie 27, 2008 la 1:53 pm

    Hai sa taiem mai multi copaci. Schimbam clima sa avem iarna si in iunie. Nu?😦 . Din fericire eu n-am zapada…

  5. 5 Un om...normal Martie 27, 2008 la 7:34 pm

    @m: Da, aici era ninsoarea🙂
    @ Sorenson: Norocosule!


Lasă un răspuns

