Pauza

Din pacate, motive obiective (un program foarte incarcat la birou si foarte putin timp pentru altceva in afara de respirat si clipit) ma impiedica sa scriu pe blog asa cum mi-as dori. Adica mult si des. Asa ca voi scrie rar. Si putin.
Situatia fiind temporala (adica plasata bine definit „in timp”) se va remedia repede, sper. Pana atunci, citesc si comentez la altii.

6 Responses to “Pauza”


  1. 1 Veverita Martie 11, 2008 la 5:39 pm

    hm…pai sa-ti „revi repede”

  2. 2 Draqos Martie 11, 2008 la 5:49 pm

    Ma faci pe mine incult si tu habar n-ai sa pui un punct (.)
    Alta data numai fa’ afirmatii aiurea

  3. 3 M. Martie 11, 2008 la 8:10 pm

    moooama, deja ai razboinici pe blog?

    ti-am zis! cocaina e solutia! 😀

  4. 4 Un om...normal Martie 12, 2008 la 5:14 pm

    @veverita: o sa-mi „revi-n” repede 🙂
    @m: S-a lamurit cu draqos, era o eroare.

  5. 5 dilema Martie 13, 2008 la 10:33 am

    păi… va reveni repede. 🙂 😀

  6. 6 Sorenson Martie 13, 2008 la 6:34 pm

    hmmm, din pacate trec si eu prin aceasi situatie. ce ma enerveaza x(


Lasă un răspuns

