I am legend

Tocmai am terminat de vazut I am Legend. Il recomand calduros.

Powered by ScribeFire.

2 Responses to “I am legend”


  1. 1 Draqos Februarie 2, 2008 la 5:53 pm

    Astazi cred ca am auzit de 3-4 ori de filmul asta si toate astea fara sa vrea, cred ca ma pun sa-l dau jos si sa ma uit si eu sa vad ce-i de el😀

  2. 2 Paula Februarie 4, 2008 la 7:54 pm

    Si eu l-am vizionat acuma ceva vreme si mi-a placut destul de mult contrar primei impresii cand am vazut ca toata actiunea se invarte in jurul unui singur actor…Il recomand si eu!Mi-a placut:P


Lasă un răspuns

