Te crezi mai destept…

Dupa ce Alex ne da doua filmulete extrem de haioase intr-un post, am descoperit si eu un filmulet cu aceeasi fatuca in rolul principal.

Powered by ScribeFire.

7 Responses to “Te crezi mai destept…”


  1. 1 M. Ianuarie 31, 2008 la 6:25 pm

    ei bine, nu le poti avea pe toate! :))

    dar mie tot mi se pare delicioasa fata asta! asa inocenta, cu accentul ei de sudista, cu moaca de fetita de preerie… zau asa! cum sa nu o iubesti?!

  2. 2 Scoop Ianuarie 31, 2008 la 9:00 pm

    Omule, te rog sa vii sa-ti iei leapsa de pe http://www.noicanimeni.blogspot.com.

  3. 3 VORBARETU' Februarie 1, 2008 la 7:34 am

    „esti frumoasa, dar esti…” lasand la o parte faptul ca este si…blonda :))

    dar vorba ta, m, fatuca e dulce foc…

  4. 4 VORBARETU' Februarie 1, 2008 la 7:35 am

    @scoop: am furat-o de la om_normal…i ‘ll not do it again!
    …vorbesc de leapsa…uite-te ce mi-a facut acum vreo cateva zile :))

  5. 5 Scoop Februarie 1, 2008 la 8:33 am

    @ vorbaret: Nu ma mai joc!

  6. 6 VORBARETU' Februarie 1, 2008 la 11:42 am

    scoop: da’ ce te suparasi asa?

  7. 7 Scoop Februarie 1, 2008 la 4:07 pm

    @ vorbaretu, nu m-am suparat. doar ca m-am incurcat:)


Lasă un răspuns

