Bila Magica

       

Am vazut azi o chestie foarte tare de la Quelle (aia de comanzi prin posta la ei si iti trimit coletul acasa).
Este o bila magica. Ce face? Vedeti in Instructiunile de folosire. Da, da, are si din astea 🙂 Si am facut si o poza bilei, sa vedeti ce este si ce vrea ea.

3 Responses to “Bila Magica”


  1. 1 Maya Ianuarie 30, 2008 la 12:25 am

    Si cat costa bila asta?Doamne toate tampeniile le inventeaza numa sa iti ia banii….

  2. 2 VORBARETU' Februarie 1, 2008 la 7:36 am

    io zic sa renunti la bila aia…pana nu e prea tarziu… 🙂

  3. 3 Maddy Februarie 4, 2008 la 9:41 am

    chiar are efect? am mai vazut prin ceva revista aceasta „bila”. daca e magnnet nu e rigida? e OK sa bagi in cuva masinii de spalat bile tari care se lovesc de toti peretii ?


Lasă un răspuns

