Unirea

24 Ianuarie 2008 – se implinesc 149 de ani de la Unirea Principatelor Romane. Iar discursuri politice gretoase, iar sarbatorire cu tam-tam si pentru imagine doar, fara cel mai mic respect pentru semnificatia adevarata a Unirii. Asta in caz ca o mai stie careva din politicieni.

Powered by ScribeFire.

2 Responses to “Unirea”


  1. 1 Maya Ianuarie 25, 2008 la 12:42 am

    Dupa cum am constatat din emisiunile Tv si stirile de azi,pe nimeni nu a interesat defapt Unirea si semnificatiile ei,ci doar raspunsul la intrebarea „Oare danseaza impreuna in hora Tariceanu cu Basescu?”Asta era singurul subiect pe care l-au avut….Sau poate asa mi-i s-a parut mie,sau nu am urmarit posturile Tv care trebuie….

  2. 2 Adrian O. Ianuarie 25, 2008 la 10:07 am

    Da, am vazut, maya. Astia se interesau doar de latura politica a manifestarii. Putea la feld e bine sa fie orice alt prilej de adunare, ca tot acolo era!


Lasă un răspuns

