Nemernicii astia conduc pe strazile Romaniei

Iti vine greu sa crezi ca nemernicii astia conduc pe strazile Romaniei. Si mai fac si scandal odata ce sunt prinsi. Daca nu ai sti ca te pot face varza oricand pe strada, ar fi chiar haiosi. Dar asa, e tragic.

4 Responses to “Nemernicii astia conduc pe strazile Romaniei”


  1. 1 VORBARETU' Ianuarie 21, 2008 la 6:46 pm

    un alt fel de „somnul ratiunii nastre monstri”…real version

  2. 2 Maya Ianuarie 21, 2008 la 9:52 pm

    Am vazut si eu sirile la Protv…Vai si-amar,din cauza „personajelor” ca acesta si a teribilismului multora se intampla atatea accidente…Dar ce sa facem traim in Romania…

  3. 3 Un om normal Ianuarie 22, 2008 la 7:37 am

    Da, Vorbaretu’ real version din nefericire😦
    Maya: Am avut un vecin care a murit acum 2 ani in acest mod: masina puternica + alcool = 4 morti in cel mai groaznic accident din Baia Mare in ultimii ani.

  4. 4 VORBARETU' Ianuarie 22, 2008 la 10:20 am

    as fi preferat doar trial version…


Lasă un răspuns

