Biroul si murdaria


Tocmai am terminat de urmarit un documentar pe National Geographic, care avea niste concluzii ce te pun pe ganduri.
Zice ca cel mai murdar loc dintr-un birou obisnuit, conform statisticilor unei companii americane, este receptorul telefonului. Urmeaza, in ordine: biroul, mouse-ul si tastatura computerului, iar la polul opus, cel mai curat loc se dovedeste a fi vasul de chiuveta din toaleta.

Powered by ScribeFire.

7 Responses to “Biroul si murdaria”


  1. 1 VORBARETU' Ianuarie 21, 2008 la 6:48 pm

    oh man, don’t talk about! 😐

  2. 2 M. Ianuarie 21, 2008 la 9:53 pm

    :))
    deci sa imi mut biroul in chiuveta pana cand nu se prind toti sa faca asta si apoi totul se va itoarce pe dos: chiuveta va deveni cea mai murdara, birourile cele mai curate.

  3. 3 VORBARETU' Ianuarie 22, 2008 la 12:06 am

    to m: pfoai…ce idei ai si tu… 🙂

  4. 4 Un om normal Ianuarie 22, 2008 la 7:58 am

    @m: Si apoi, revii la birou, urmand ca acest ciclu sa se repete odata la X saptamani :))

  5. 5 VORBARETU' Ianuarie 22, 2008 la 10:22 am

    @normal: nu e fezabil…

  6. 6 M. Ianuarie 22, 2008 la 6:52 pm

    @ vorbaretu
    ba e exact fezabil! da’ eu tot propun sa ramanem locului, ca deja ma oboseste toata mutarea asta de colo-colo! 🙂

  7. 7 VORBARETU' Ianuarie 23, 2008 la 5:10 am

    :))))))))))))))))


Lasă un răspuns

