Lost

Pentru fanii serialului Lost, am gasit acest site care contine o multime de detalii despre sezonul 4 al filmului, care incepe in Ianuarie in SUA.
ATENTIE: Site-ul contine spoilers, asa ca daca nu va place sa stiti dinainte continutul episoadelor, nu intrati.
Un trailer al seriei 4 din Lost.

Powered by ScribeFire.

2 Responses to “Lost”


  1. 1 another lost addicetd Ianuarie 10, 2008 la 12:43 am

    Just can’t wait:D

  2. 2 Un om normal Ianuarie 10, 2008 la 9:26 am

    Si mie imi place Lost. Astept sa vad ce intorsatura va lua serialul, mai ales ca am auzit ca in afara sezonului 4 se vor mai face DOAR 2 sezoane a cate 16 episoade. Adica sezonul 4 + 36 de episoade. Sa vedem…


Lasă un răspuns

